MOZO - Controls Pedestrian Traffic In Shopping Centers Throughout Asia

Gambar terkait
Tot op heden zijn de meeste bedrijven geïnteresseerd in klantentrouw. Zelfs als ze het niet hardop zeggen.
Maar wat is klantloyaliteit? 
Dit is een eenvoudige indicatie dat uw klanten weer contact met u opnemen. En op zijn best zullen ze nieuwe klanten brengen.
Hoe kunt u klantenloyaliteit meten? 
Ondernemingen hebben verschillende manieren om loyaliteit te meten, maar het meest basale is om de frequentie te bekijken en te bestuderen waarmee de klant contact met u opnam voor de goederen of diensten tijdens uw "samenwerking". Dit gebeurt via uw verkooprapporten of database.
Aangezien de wereldwijde loyaliteitsmarkt wordt geschat op $ 300 + $ 1 miljard, biedt het financieringsbedrijf MOZOCOIN een oplossing voor retailers op basis van blockboys die de instroom van klanten naar hun winkels zullen vergroten. Binnenkort zullen ondernemers dankzij de innovaties van MOZO COINs de vraag kunnen vergeten "waar klanten vandaan kunnen komen?"
Hoe kan MOZOCOIN zijn oplossing realiseren? 
Het MOZOCOIN- project zal dit bereiken door winkels, detailhandelaren en iedereen die het mozo-ecosysteem gebruikt, toe te staan ​​tokens van hun abonnees te belonen voor winkelen, browsen of gewoon kopen, wat leidt tot loyale relaties met klanten, meer verkeer en nieuwe partners. Dankzij dit loyaliteitsprogramma, gericht op succes, kunnen klanten MOZO-tokens verzamelen en kopen voor speciale aanbiedingen, kortingsbonnen, kortingen of andere beschikbare promoties.
Voordelen van het Mozo-ecosysteem. 
Een van de redenen waarom je aandacht moet schenken aan het MOZOCOIN-project is de openheid ervan. MOZO is even geschikt voor het aantrekken van verkeer naar winkels, grote winkelcentra, stadions en andere plaatsen. Het ecosysteem van MOZO zal de verkoop helpen vergroten, de naamsbekendheid of productkwaliteit verhogen en klanten loyaler maken. De MOZO-tokens kunnen niet alleen als beloning worden gebruikt, maar ook om ze in een aangesloten filiaal te gebruiken.
Een van de andere voordelen van MOZO is dat, in tegenstelling tot de meeste andere blockchain-projecten, die in feite papieren projecten (ideeën) zijn, MOZO een werkend product heeft dat al is getest en getest en klaar is voor gebruik.
Vanaf nu kunnen klanten en potentiële kopers na het downloaden van de MOZO-applicatie naar de telefoon naar verschillende delen van winkelcentra worden gestuurd. Samen met winkeliers in het winkelcentrum, kunt u kiezen hoe en wanneer u MOZO-promotiecampagnes start. Als een van de verdiepingen van het winkelcentrum bijvoorbeeld niet populair is, kunt u een groot aantal MOZO-tokens belonen van bezoekers die deze verdieping hebben bezocht en daar aankopen hebben gedaan. Eigenaars kunnen de betaling regelen nadat hun klanten een actie hebben uitgevoerd.
Na feedback van klanten over eerdere projectimplementaties, heeft het team de MOZO-applicatie enorm verbeterd. Er zijn nieuwe updates voor de SDK, die zijn gericht op het gemak van het gebruik van portefeuilles voor zowel klanten als ontwikkelaars zelf.
ICO.
Data van de Voorverkoop - van 8 mei 2018 tot 10 juli 2018. 
Data van de Crowdsale - van 11 juli 2018 tot 18 juli 2018.
Informatie over het token: 
• Naam van het token: MOZO; 
• Platform: Ethereum; 
• Type token: ERC20; 
• De waarde van het token tijdens de eerste ronde van de ICO: 0,09 USD; 
• De waarde van het token tijdens de eerste ronde van de ICO: 0,12 USD.
Informatie over beleggingen 
• Betaling wordt geaccepteerd: BTC, ETH, LTC, DASH & DOGE; 
• Hard Cap: 42.000.000 USD (1e ronde) en 46.000.000 USD (2e ronde).
Het totale aantal Mozo-tokens zal 5 miljard zijn. 
Totale tokens te koop zijn 700 miljoen MOZO. 
Tijdens PreICO-bonussen bedragen de bonussen 20%. 
Bounty - 5.000.000 MOZO. 
Witte lijst - is.

Comments